سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین کتابها برای یادگیری زبان انگلیسی

وقتی که صحبت از یادگیری زبان انگلیسی میشه، اولین سوالی که به ذهنت میرسه اینه که بهترین کتابها برای یادگیری زبان انگلیسی چه کتابهایی هستند؟ و یا بهترین منابع برای یادگیری زبان انگلیسی چه کتابهایی هستند؟ این سوال رو تو این مقاله میخوام بهش بطور کامل و جامع پاسخ بدم دوست من. پس با من همراه شو تا برات بطور کامل توضیح بدم که بهترین کتابها برای یادگیری زبان انگلیسی چه کتابهایی هستند؟
قصد دارم این کار رو به ترتیب مهارت انجام بدم، به این صورت که میخوام بگم مثلا بهترین کتاب برای تقویت مهارت لیسنینگ چه کتابی هست.

Lorem بهترین کتاب برای تقویت مهارت لیسنینگ

 
کتابهای زیادی برای تقویت مهارت لیسنینگ زبان انگلیسی تو بازار هست و به این خاطر یه کم سخته که بخوام کلمه “بهترین” رو استفاده کنم. سری کتابهای Tactics For Listening برای تقویت این مهارت خیلی خوب هستند. در ابتدا میتونی کتاب مناسب با سطح خودت رو انتخاب کنی چون این کتابها تو سه سطح هستند. هر درس این کتاب به این صورت آغاز میشه که به نوعی تو رو با موضوع اون درس آشنا میکنه و به اصطلاح تو رو گرم میکنه که وارد درس بشی. 3 تا لیسنینگ که هر کدام تمرینهای خاص خودشون رو دارن بهت کمک میکنن که با انجام هر درس قدم به قدم تو لیسنینگ جلو بری و پیشرفت کنی. هر کتاب 24 درس داره که سعی شده متناسب با سطح و موضوعات پر کاربرد اتخاب بشه. البته ذکر این نکته فوق العاده مهمه که حتی با انجام تمام درسهای بالاترین سطح Tactics For Listening باز هم نمیتونی امیدوار باشی که فیلم های انگلیسی رو کاملا متوجه بشی...

برای مطالعه ادامه مطالب اینجا کلیک کنید