سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای یادگیریت برنامه ریزی کن!

تا حالا شده که تصمیم بگیری یه مسافرت بری ولی ندونی کجا میخوای بری؟ ندونی که چند ساعت قراره تو مسیر باشی؟ ندونی که چه لباسهایی با خودت برداری؟ ندونی که چه وسایلی برداری؟ ندونی که برای چند روز قراره بری سفر؟ ندونی که با چه کسی میخوای سفرت رو انجام بدی؟ ندونی که با چه وسیله ای و از چه راهی میخوای سفرت رو انجام بدی؟ این غیر ممکنه!!! به احتمال خیلی خیلی زیاد اون سفر بهت خوش نمیگذره چون به مشکلات زیادی بر میخوری. یادگیری زبان هم همینطوره دوست من. نمیتونی بدون هیچ برنامه و نقشه راهی شروع کنی به یادگیری زبان و امیدوار باشی که به هدفت میرسی دوست من. این اتفاق اصلا نمیفته. باید برای یادگیری زبانت برنامه ریزی کنی.

بدون برنامه ریزی نمیدونی که هدفت تو زبان چیه. نمیدونی که چه مدت زمانی باید برای رسیدن به هدفت اختصاص بدی دوست من. نمیدونی هدف از انجام هر فعالیتی چیه و نمیدونی که انجام اون فعالیت قراره چه اتفاق مثبتی برای زبانت رقم بزنه. مطمئنم تا حالا بارها تو کلاسهای زبان شرکت کردی و نتیجه نگرفتی!! تعجبی نداره چون هدفت کاملا مشخص نبوده و به همین دلیل نمیدونستی که چه آموزشگاه زبانی برات مناسبه. نمیدونی چطور باید یه آموزشگاه خوب رو بشناسی؟

حتما یه سر به اینجا بزن

نگران نباش دوست من، من هم این مشکل رو داشتم، این مشکل که نمیدونستم که داشتن یه برنامه ریزی خوب و قوی که همه مهارتهای زبانیت رو تحت پوشش قرار بده یه بایده. من هم این تصور رو داشتم که تنها رفتن به آموزشگاه زبان و یا داشتن استاد خصوصی کفایت میکنه. وقتی خودت اطلاع نداشته باشی که قدم بعدیت چیه احتمال موفقیت خیلی کم میشه و نتیجه میشی “گذراندن ترم های پشت سر هم تو آموزشگاه ها و کلاس زبان ها بدون نتیجه” و این انگیزه و قدرتت برای ادامه راه رو ازت میگیره دوست من.
خب راهکار چیه؟

خب رسیدیم به جایی که باید میرسیدیم! زمانی که یه مشکل رو شناسایی میکنی بعد باید به راه حل ها و راهکارهای اون فکر کنی. از اونجایی که یه زمانی(تقریبا 11 سال پیش) من با این مشکل مواجه بودم، راهکاری که برات آماده کردم بسیار جامع و کامله. به قدری که میتونی مطمئن باشی بعد از استفاده از اون براحتی تو راه درست و با برنامه ریزی به سمت هدفت تو زبان حرکت میکنی:

“برنامه ریز هفتگی”

محصول آموزشی که بهت آموزش میده یه برنامه ریزی خوب و جامع برای شروع و یا ادامه سفر یادگیری زبانت داشته باشی. تو این محصول من برات بطور کامل یه برنامه ریز آموزش زبان رو آماده کردم تا تنها کاری که لازم باشه انجام بدی چاپ کردن اون و تکمیل کردن قسمتهای مختلف اون بر اساس توضیحاتیه که تو فایل صوتی محصول دادم. بله درست شنیدی دوست من، تو یه فایل صوتی نحوه استفاده از برنامه ریز رو آموزش دادم تا بدون هیچ دردسری بتونی براحتی ازش استفاده کنی. چی از این بهتر؟؟ آهان یه سوال دیگه هم داری: خزینه تهیه این محصول چقدره؟

این محصول تماما رایگانه دوست من!

یادت نره که ماموریت بزرگ ما تو آیلتس تیم برطرف کردن مشکلها و موانع یادگیری تو و هدایت تو راه درست یادگیری زبانه و تا اونجا که منابعمون اجازه بده تو این راه کنارت هستیم دوست من.
از سفر یادگیری زبانت لذت ببر

راستی میتونی با به اشتراک گذاشتن این مقاله به اون دوستت که همین مشکل رو داره هم کمک کنی.