سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع کابینت

 

مجموعه طراحی آرک، در حوزه های مختلف طراحی و ساخت کابینت فعالیت می کند. حوزه های کاری این شرکت عبارتند از:

کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک در واقع نوع سنتی است که پایه آن چوب است. البته با توجه به هزینه بالای چوب، معمولا ازام دی اف برای ساخت آن استفاده می شود. درب های این نوع کابینت، ابزار خورده و زیرچراغی و تاج برجسته دارند. زیبایی اصلی این مدل، در گل ها و طرح ها و ستون های خاص به کار رفته در آن می باشد. ویژگی دیگر کابینت های کلاسیک این است که معمولا از یک رنگ در طراحی آنها استفاده می شود و با عنوان وکیوم نیز شناخته می شوند.

کابینت های براق

 

نوع دیگر کابینت در کرج که گروه آرک در زمینه تولید آن فعالیت می کند، کابینت های براق است. کابینت هایی که سطح آن ها یک لایه پلک گلس شفاف و بی رنگ است و از آنها با عنوان کابینت های مدرن نیز یاد می شود. ویژگی بارز این نوع کابینت ها، استفاده از چند رنگ مختلف در طراحی است که جلوه خاصی به آشپزخانه و نمای کلی منزل می دهد. ورق های بازار در بازار ساخت و طراحی کابینت، به هایگلس مشهور هستند و قیمت آنها معمولا گران تر از سایر مدل ها می باشد. همکاران ما به سبب تجربه بالایی که در زمینه مورد بحث دارند، از توانایی مثال زدنی در تولید این نوع کابینت برخوردار هستند و می توانید از نتیجه ی خلاقیت و هنر آنها در طراحی آشپزخانه لذت ببرید.

کابینت مات و ساده

این نوع کابینت های ام دی اف، ساده هستند و در رنگ آنها از ورق های جدید با رنگ های جدید و زیبا استفاده شده است. ویژگی قابل توجه کابینت های مات و ساده این است که قیمت پایین تری داشته و برای افراد ساده پسند بسیار مناسب هستند. طراحی این نوع کابینت در کرج، در مقایسه با سایر مدل ها ارزان تر بوده و از این جهت مورد توجه بیشتر کاربران قرار گرفته است. شما می توانید از طرح مورد نظر خود را به همکاران ما در گروه طراحی آرک داده و بهترین دیزاین را برای چیدمان وسایل آشپزخانه را در اختیار داشته باشید.